Warning: Undefined array key "nieuwsbrief" in /customers/8/b/9/madboyracing.be/httpd.www/nieuws.php on line 5 Mad Boy Racing Zaterdag Training 1

In de eerste training deed ik het kalm aan, ik verkende vooral het circuit en het onverhard met de nieuwe jumps.

Training 2

Nu besloot ik om de nieuw aangelegde tafel over te springen. Ik kwam met redelijke snelheid af en sprong volledig over de tafel waardoor ik de bodemplaat van mijn moto verloor. Ik stopt de ronde nadien om deze op te rapen en af te geven aan mijn vader. Eens ik die had afgegeven reed ik nog enkele ronden, natuurlijk kon ik nu de dubbele sprong en de tafel niet meer springen aangezien ik mijn bodemplaat was verloren en bij een slechte landing anders de kader zou beschadigd zijn.

Zondag Chrono

Ik probeerde enkele ronden een goede rondetijd te behalen helaas was dit niet makkelijk aangezien we met heel veel piloten op de baan waren. Ik behaalde een 8ste tijd met als beste tijd 1:43,617

Manche 1

Ik stond op de 2de startrij, ik weet dat de start in Bilstain heel agressief is. In de eerste bocht werd ik naar buiten geduwd, in de kombocht besloot ik om de binnenkant te nemen omdat ik weet als er iemand valt in de kombocht dat je dan mag wachten tot deze piloot uit de weg is. Helaas heb ik veel plaatsen verloren door de binnenkant te nemen. Ronde per ronde kwam ik geleidelijk meer naar voor. In de voorlaatste ronde had ik nog iemand in mijn zicht die ik graag wou voorbijsteken, ik stak een tandje bij en kwam in zijn wiel te hangen. Helaas deed hij overal de deur dicht en kon ik hem niet meer inhalen. Uiteindelijk werd ik 7de, op 0:00,248 van de 6de met een beste tijd van 1:40,314

Manche 2

Hier startte ik vanop de eerste startrij, de start verliep vrij goed. Aan het 2de stuk van het onverhard werd ik naar buiten geduwd en zo was ik enkele plaatsen kwijt. We zaten allemaal vrij dicht op elkaar, in de 4de ronde schakelde ik naar beneden en wou ik de koppeling nemen. Helaas ging dit niet, de koppeling werkte niet en daardoor ben ik dan ook vrij hard gevallen. Ik stelde me recht en voelde of ik al een koppeling had, maar ik had er geen. Ik besloot om me veilig te stellen, daar heb ik enkele keren aan mijn koppeling getrokken en toen had ik plots weer een koppeling. Ondertussen was ik al 1 ronde achter. Ik besloot om toch weer aan te zetten en toch nog een enkele punten te kunnen nemen, ik heb er nog redelijk wat ingehaald en ben uiteindelijk toch nog 16de geworden met een beste tijd van 1:39,557

Superfinale

Helaas was ik niet gekwalificeerd en aangezien er in de troosting geen punten te verdienen vallen heb ik de troosting ook niet gereden.

Totaalklassement

In het totaalklassement ben ik 5de met 122 punten, bij een correcte puntenverdeling zou ik 4de moeten gestaan hebben (maar daar gaan we hier niet verder over uitbreiden).

" />

Everyone in life is looking for a certain rush.

Racing

Is where we got ours.

Bilstain 2015-06-28

Zaterdag Training 1

In de eerste training deed ik het kalm aan, ik verkende vooral het circuit en het onverhard met de nieuwe jumps.

Training 2

Nu besloot ik om de nieuw aangelegde tafel over te springen. Ik kwam met redelijke snelheid af en sprong volledig over de tafel waardoor ik de bodemplaat van mijn moto verloor. Ik stopt de ronde nadien om deze op te rapen en af te geven aan mijn vader. Eens ik die had afgegeven reed ik nog enkele ronden, natuurlijk kon ik nu de dubbele sprong en de tafel niet meer springen aangezien ik mijn bodemplaat was verloren en bij een slechte landing anders de kader zou beschadigd zijn.

Zondag Chrono

Ik probeerde enkele ronden een goede rondetijd te behalen helaas was dit niet makkelijk aangezien we met heel veel piloten op de baan waren. Ik behaalde een 8ste tijd met als beste tijd 1:43,617

Manche 1

Ik stond op de 2de startrij, ik weet dat de start in Bilstain heel agressief is. In de eerste bocht werd ik naar buiten geduwd, in de kombocht besloot ik om de binnenkant te nemen omdat ik weet als er iemand valt in de kombocht dat je dan mag wachten tot deze piloot uit de weg is. Helaas heb ik veel plaatsen verloren door de binnenkant te nemen. Ronde per ronde kwam ik geleidelijk meer naar voor. In de voorlaatste ronde had ik nog iemand in mijn zicht die ik graag wou voorbijsteken, ik stak een tandje bij en kwam in zijn wiel te hangen. Helaas deed hij overal de deur dicht en kon ik hem niet meer inhalen. Uiteindelijk werd ik 7de, op 0:00,248 van de 6de met een beste tijd van 1:40,314

Manche 2

Hier startte ik vanop de eerste startrij, de start verliep vrij goed. Aan het 2de stuk van het onverhard werd ik naar buiten geduwd en zo was ik enkele plaatsen kwijt. We zaten allemaal vrij dicht op elkaar, in de 4de ronde schakelde ik naar beneden en wou ik de koppeling nemen. Helaas ging dit niet, de koppeling werkte niet en daardoor ben ik dan ook vrij hard gevallen. Ik stelde me recht en voelde of ik al een koppeling had, maar ik had er geen. Ik besloot om me veilig te stellen, daar heb ik enkele keren aan mijn koppeling getrokken en toen had ik plots weer een koppeling. Ondertussen was ik al 1 ronde achter. Ik besloot om toch weer aan te zetten en toch nog een enkele punten te kunnen nemen, ik heb er nog redelijk wat ingehaald en ben uiteindelijk toch nog 16de geworden met een beste tijd van 1:39,557

Superfinale

Helaas was ik niet gekwalificeerd en aangezien er in de troosting geen punten te verdienen vallen heb ik de troosting ook niet gereden.

Totaalklassement

In het totaalklassement ben ik 5de met 122 punten, bij een correcte puntenverdeling zou ik 4de moeten gestaan hebben (maar daar gaan we hier niet verder over uitbreiden).