Warning: Undefined array key "nieuwsbrief" in /customers/8/b/9/madboyracing.be/httpd.www/nieuws.php on line 5 Mad Boy Racing www.r4motos-gent.be wel verantwoordelijk zijn door de carburatie afstelling op zijn testbank. Het onverhard ging dus redelijk uitgezonderd de 2 dubbele sprongen die erin lagen, deze durfde ik niet te springen (zoals de meesten uit mijn reeks). Het verharde gedeelte ging goed, het driften lukte en de moto voelde goed aan.

De 2de training verliep ook goed, ik begon sneller en sneller te rijden, maar nog steeds durfde ik de dubbele sprongen niet te nemen.

In de 3de training begon het plots hard te regenen. In het onverhard dacht ik een lekke band te hebben doordat de moto totaal geen grip had. Ik besloot om eventjes te kijken en zag dat ik geen lekke band had maar dat het achterwiel vol met aarde zat. Mijn vader deed me dan tekens dat ik beter stopte aangezien de ene na de andere viel.

Zondag

Chrono

De eerste ronden van de chrono verliepen niet zo vlot aangezien het onverhard nog nat lag en het ook was plat getrokken. Na enkele ronden kwam ik op ritme, het voelde goed aan en ik dacht dat ik een goede tijd had. Met nog 2 ronden te gaan deed mijn vader teken dat ik 5de zat. Ik besloot om 1 ronde wat trager te rijden en dan nog een snelle ronde te proberen rijden maar helaas telde de laatste ronde niet mee en werd ik zo 7de met een beste tijd van 01:35.367.

Manche 1

Starten vanaf de 7de plaats. Ik besloot om alles te geven in de start, maar helaas was er iemand stilgevallen voor mij bij het inkomen van het onverhard. Ik moest daardoor uit een spoor rijden en terwijl ik dat deed werd ik door verschillende piloten ingehaald. Deze heb ik een per een terug moeten inhalen maar in het onverhard verloor ik nog steeds kostbare tijd. Gelukkig kwam ik sterk terug op het verharde. Uiteindelijk werd ik 6de met een beste tijd van 01:25.951

Manche 2

Hier stond ik op de 2 de startplaats omdat ze bij de 2de manche de eerste 8 van de chrono de startplaatsen omkeren. Er stonden dus in principe 6 snellere piloten achter mij. Ik had wel wat schrik aangezien sommige van die snellere piloten de dubbele sprongen in 1 keer namen en ik niet. De start verliep vrij goed, er was een beetje trek en duw werk aan maar zonder ongelukken. Ik was helaas trager geworden in het onverhard omdat er meer sporen lagen. Na enkele ronden besloot ik dat indien ik meer naar voor wou komen ik me toch zou moeten riskeren om de 2 dubbele sprongen te nemen. De volgende ronde nam ik de 2de dubbele en dit lukte vrij goed en dan heb ik de volgende ronde de 2 dubbele gesprongen en dit ging zeer goed maar toen was ik gevallen in de kombocht. Doordat ik daar veel tijd en plaatsen was verloren gaf ik alles en zo heb ik er nog enkele kunnen inhalen. Uiteindelijk werd ik 7de met een beste tijd van 01:24.001. Deze tijd komt overeen met de 4de plaats, dus had ik van in het begin de dubbele sprongen durven nemen was ik misschien beter geeindigd.

In het totaalklassement ben ik 6de geworden, en enkel de eerste 5 mogen de superfinale rijden.
Dus spijtig genoeg was ik er net niet bij.
" />

Everyone in life is looking for a certain rush.

Racing

Is where we got ours.

Zelhem 2015-04-12

Zaterdag Training

De eerste training was een verkenning, het onverhard was lang met enkele jumps, dubbele sprongen een tafel en ook enkele kombochten. Met de nieuwe moto lukte het onverhard veel beter dan met de oude, de moto reageert ook veel beter op de gas maar hiervoor zal www.r4motos-gent.be wel verantwoordelijk zijn door de carburatie afstelling op zijn testbank. Het onverhard ging dus redelijk uitgezonderd de 2 dubbele sprongen die erin lagen, deze durfde ik niet te springen (zoals de meesten uit mijn reeks). Het verharde gedeelte ging goed, het driften lukte en de moto voelde goed aan.

De 2de training verliep ook goed, ik begon sneller en sneller te rijden, maar nog steeds durfde ik de dubbele sprongen niet te nemen.

In de 3de training begon het plots hard te regenen. In het onverhard dacht ik een lekke band te hebben doordat de moto totaal geen grip had. Ik besloot om eventjes te kijken en zag dat ik geen lekke band had maar dat het achterwiel vol met aarde zat. Mijn vader deed me dan tekens dat ik beter stopte aangezien de ene na de andere viel.

Zondag

Chrono

De eerste ronden van de chrono verliepen niet zo vlot aangezien het onverhard nog nat lag en het ook was plat getrokken. Na enkele ronden kwam ik op ritme, het voelde goed aan en ik dacht dat ik een goede tijd had. Met nog 2 ronden te gaan deed mijn vader teken dat ik 5de zat. Ik besloot om 1 ronde wat trager te rijden en dan nog een snelle ronde te proberen rijden maar helaas telde de laatste ronde niet mee en werd ik zo 7de met een beste tijd van 01:35.367.

Manche 1

Starten vanaf de 7de plaats. Ik besloot om alles te geven in de start, maar helaas was er iemand stilgevallen voor mij bij het inkomen van het onverhard. Ik moest daardoor uit een spoor rijden en terwijl ik dat deed werd ik door verschillende piloten ingehaald. Deze heb ik een per een terug moeten inhalen maar in het onverhard verloor ik nog steeds kostbare tijd. Gelukkig kwam ik sterk terug op het verharde. Uiteindelijk werd ik 6de met een beste tijd van 01:25.951

Manche 2

Hier stond ik op de 2 de startplaats omdat ze bij de 2de manche de eerste 8 van de chrono de startplaatsen omkeren. Er stonden dus in principe 6 snellere piloten achter mij. Ik had wel wat schrik aangezien sommige van die snellere piloten de dubbele sprongen in 1 keer namen en ik niet. De start verliep vrij goed, er was een beetje trek en duw werk aan maar zonder ongelukken. Ik was helaas trager geworden in het onverhard omdat er meer sporen lagen. Na enkele ronden besloot ik dat indien ik meer naar voor wou komen ik me toch zou moeten riskeren om de 2 dubbele sprongen te nemen. De volgende ronde nam ik de 2de dubbele en dit lukte vrij goed en dan heb ik de volgende ronde de 2 dubbele gesprongen en dit ging zeer goed maar toen was ik gevallen in de kombocht. Doordat ik daar veel tijd en plaatsen was verloren gaf ik alles en zo heb ik er nog enkele kunnen inhalen. Uiteindelijk werd ik 7de met een beste tijd van 01:24.001. Deze tijd komt overeen met de 4de plaats, dus had ik van in het begin de dubbele sprongen durven nemen was ik misschien beter geeindigd.

In het totaalklassement ben ik 6de geworden, en enkel de eerste 5 mogen de superfinale rijden.
Dus spijtig genoeg was ik er net niet bij.