Warning: Undefined array key "nieuwsbrief" in /customers/8/b/9/madboyracing.be/httpd.www/nieuws.php on line 5 Mad Boy Racing Vrijdag avond vertrokken we richting Battice voor de laatste wedstrijd van het BK.
Onderweg naar daar begon het keihard te regen, dus dat zag er niet goed uit ( Battice is met veel onverhard in het gras).

Zaterdag

Vanaf 11 uur was er training 3 x 20 min.
De eerste training was heel moeilijk doordat het gras nog nat was en we zo bijna geen grip hadden.
De trainingen daarna begon het circuit beter te liggen.

Zondag

Tijd om de chrono te rijden in groep 2.

Ik besliste om op volledige regenbanden te starten doordat de baan nog vochtig was van de douw. De chrono was redelijk goed gegaan ik was 14de met een tijd van 2:26.832

Tijd voor de kwart finale.
De start verliep niet goed ik werd naar buiten gedrongen en verloor zo enkele plaatsen. Dan kwamen we aan een chicane en zat ik er met mijn voetsteunen tegen, gelukkig was ik niet gevallen en had ik er geen plaatsen door verloren.
Enkele ronden later kwam ik aan een bocht die ik al driftend insteek maar nu bleef mijn moto schuiven op zijn 2 wielen. Uiteindelijk zag ik dat ik in de banden ging vliegen en besloot om de banden als kombocht te gebruiken. Dat was gelukt en ik had er niet veel tijd met verloren.
Uiteindelijk ben ik 16de geworden met een beste tijd van 2:21.046, ik mocht dus over naar de halve finale.

Tijd voor de halve finale.
De start was slecht ik had enkele plaatsen verloren en moest een gat dichtrijden, ik kwam alsmaar dichter en dichter. Maar in de derde ronde was er iemand gevallen en daardoor werd de wedstrijd te vroeg stil gelegd. We hebben uiteindelijk maar 3 ronden gereden en ik was niet gekwalificeerd, ik eindigde 24ste met een tijd van 2:19.705.
Normaal gezien moesten ze een herstart gedaan hebben maar dat is niet gebeurd.

Tijd voor de troosting.
Ik stond op de 5de startplaats, de start verliep goed, ik kwam er als 4de door en toen begon het duel. Ik kon er enkele voorbij steken en eindigde zo 2de met een beste tijd van 2:17.177.

" />

Everyone in life is looking for a certain rush.

Racing

Is where we got ours.

Battice 2012-09-16

Vrijdag avond vertrokken we richting Battice voor de laatste wedstrijd van het BK.
Onderweg naar daar begon het keihard te regen, dus dat zag er niet goed uit ( Battice is met veel onverhard in het gras).

Zaterdag

Vanaf 11 uur was er training 3 x 20 min.
De eerste training was heel moeilijk doordat het gras nog nat was en we zo bijna geen grip hadden.
De trainingen daarna begon het circuit beter te liggen.

Zondag

Tijd om de chrono te rijden in groep 2.

Ik besliste om op volledige regenbanden te starten doordat de baan nog vochtig was van de douw. De chrono was redelijk goed gegaan ik was 14de met een tijd van 2:26.832

Tijd voor de kwart finale.
De start verliep niet goed ik werd naar buiten gedrongen en verloor zo enkele plaatsen. Dan kwamen we aan een chicane en zat ik er met mijn voetsteunen tegen, gelukkig was ik niet gevallen en had ik er geen plaatsen door verloren.
Enkele ronden later kwam ik aan een bocht die ik al driftend insteek maar nu bleef mijn moto schuiven op zijn 2 wielen. Uiteindelijk zag ik dat ik in de banden ging vliegen en besloot om de banden als kombocht te gebruiken. Dat was gelukt en ik had er niet veel tijd met verloren.
Uiteindelijk ben ik 16de geworden met een beste tijd van 2:21.046, ik mocht dus over naar de halve finale.

Tijd voor de halve finale.
De start was slecht ik had enkele plaatsen verloren en moest een gat dichtrijden, ik kwam alsmaar dichter en dichter. Maar in de derde ronde was er iemand gevallen en daardoor werd de wedstrijd te vroeg stil gelegd. We hebben uiteindelijk maar 3 ronden gereden en ik was niet gekwalificeerd, ik eindigde 24ste met een tijd van 2:19.705.
Normaal gezien moesten ze een herstart gedaan hebben maar dat is niet gebeurd.

Tijd voor de troosting.
Ik stond op de 5de startplaats, de start verliep goed, ik kwam er als 4de door en toen begon het duel. Ik kon er enkele voorbij steken en eindigde zo 2de met een beste tijd van 2:17.177.