Warning: Undefined array key "nieuwsbrief" in /customers/8/b/9/madboyracing.be/httpd.www/nieuws.php on line 5 Mad Boy Racing Chrono

Om 9 uur begon voor mij de vrije training en chrono, eerste 10 min is vrij rijden en dan chrono.
Voor wij moesten beginnen rijden hebben ze eerst het onverhard gesproeid. In de vrije training verliep het redelijk, dan begon de chrono en wou ik een snelle ronde zetten maar dat is mij niet gelukt. Ik kwam in het onverhard  en bij de 3de jump lande ik op een deel dat redelijk nat (glad) lag, daardoor was ik toch redelijk verschoten.
Enkele ronden later deed mijn papa tekens of ik in het slaap aan het vallen was, wat betekent dat mijn chrono slecht was. Dan nog enkele ronden geprobeerd en uiteindelijk toch een betere chrono behaald.

Manche 1

Het was extreem warm, gelukkig had ik een koelvestje via sponsor www.bike-design.com

Ik startte van de 9de plaats, in de eerste bocht verloor ik enkele plaatsen.
Maar bij het inkomen van het onverhard kon ik enkele plaatsen goedmaken door een andere lijn te nemen.
Voor de rest kon ik niet veel meer doen, die voor mij waren rapper en die achter mij waren veel trager dus kon ik op safe rijden en gewoon uit rijden.
Uiteindelijk 8ste geworden.


Manche 2

De start verliep goed, ik was mee met de groep en kon mijn plaats verdedigen.
Ik had van sommige mensen de opmerking gekregen dat ik in het onverhard een andere lijn moest nemen omdat ik daar een 5 tal meter verloor.
Dus probeerde ik die lijn te nemen met als resultaat, ik viel en de moto viel ook stil.
Ik probeerde mijn moto te starten maar die wou niet aanslaan de temperatuur was rond de 35 graden dus een beetje te weinig zuurstof voor de moto. Uiteindelijk een dikke minuut verloren vooraleer deze startte.
Ik stond laatste en kon die voor mij niet meer inhalen. Mijn papa heeft dan tekens gedaan om te stoppen dus besloot ik om eraf te gaan, mijn stuur stond toch krom en mijn pols deed pijn.
Dus die manche heb ik niet uitgereden.

Uiteindelijk heb ik de 11de plaats gehaald in het dagklassement. Had ik in de 2de manche verder moeten rijden had ik nog punten gehaald en zou ik 8ste geweest zijn in het dagklassement.

" />

Everyone in life is looking for a certain rush.

Racing

Is where we got ours.

Holten 2012-08-19

Chrono

Om 9 uur begon voor mij de vrije training en chrono, eerste 10 min is vrij rijden en dan chrono.
Voor wij moesten beginnen rijden hebben ze eerst het onverhard gesproeid. In de vrije training verliep het redelijk, dan begon de chrono en wou ik een snelle ronde zetten maar dat is mij niet gelukt. Ik kwam in het onverhard  en bij de 3de jump lande ik op een deel dat redelijk nat (glad) lag, daardoor was ik toch redelijk verschoten.
Enkele ronden later deed mijn papa tekens of ik in het slaap aan het vallen was, wat betekent dat mijn chrono slecht was. Dan nog enkele ronden geprobeerd en uiteindelijk toch een betere chrono behaald.

Manche 1

Het was extreem warm, gelukkig had ik een koelvestje via sponsor www.bike-design.com

Ik startte van de 9de plaats, in de eerste bocht verloor ik enkele plaatsen.
Maar bij het inkomen van het onverhard kon ik enkele plaatsen goedmaken door een andere lijn te nemen.
Voor de rest kon ik niet veel meer doen, die voor mij waren rapper en die achter mij waren veel trager dus kon ik op safe rijden en gewoon uit rijden.
Uiteindelijk 8ste geworden.


Manche 2

De start verliep goed, ik was mee met de groep en kon mijn plaats verdedigen.
Ik had van sommige mensen de opmerking gekregen dat ik in het onverhard een andere lijn moest nemen omdat ik daar een 5 tal meter verloor.
Dus probeerde ik die lijn te nemen met als resultaat, ik viel en de moto viel ook stil.
Ik probeerde mijn moto te starten maar die wou niet aanslaan de temperatuur was rond de 35 graden dus een beetje te weinig zuurstof voor de moto. Uiteindelijk een dikke minuut verloren vooraleer deze startte.
Ik stond laatste en kon die voor mij niet meer inhalen. Mijn papa heeft dan tekens gedaan om te stoppen dus besloot ik om eraf te gaan, mijn stuur stond toch krom en mijn pols deed pijn.
Dus die manche heb ik niet uitgereden.

Uiteindelijk heb ik de 11de plaats gehaald in het dagklassement. Had ik in de 2de manche verder moeten rijden had ik nog punten gehaald en zou ik 8ste geweest zijn in het dagklassement.