Warning: Undefined array key "nieuwsbrief" in /customers/8/b/9/madboyracing.be/httpd.www/nieuws.php on line 5 Mad Boy Racing

Zaterdag

We hadden in de namiddag 3 sessies training, door de overvloedige regen die gevallen was konden we sommige delen van het onverhard niet doen. Het parcours was heel lastig en zeer technisch we gebruikten maar 2 versnellingen. Op heel het circuit lag er modder en nergens had je grip. Bij iedere sessie was het circuit anders. 's Avonds na de training begonnen de organisatoren heel het circuit aan te passen, alles op te kuisen met een veger en alle putten uit het onverhard te halen. De mensen hebben heel de nacht doorgewerkt zodanig dat het iets of wat berijdbaar zou worden.

Zondag

Tijd om de chrono te rijden het circuit lag nog redelijk, er lagen wel al diepe sporen maar dat viel nog mee. Uiteindelijk heb ik een 9de tijd gereden uit mijn groep.

De kwart finale had ik een vrij goede start. Ik had het wel lastig tijdens het rijden door de diepe sporen die er lagen, de sporen waren toch een halve meter diep en dat kon ik echt niet, ik verloor daar veel tijd door. Uiteindelijk ben ik 11de geëindigd.

De halve finale zag ik niet zo goed zitten, het circuit lag me langs geen kanten. In de start was er iemand gevallen, door die val was er een herstart nodig.
Tweede start, iedereen had veel stress, de start is het lastigste deel van al. In die herstart had ik veel plaatsen verloren. Na 3 ronden was het rode vlag, er was iemand zwaar ten val gekomen. Daardoor was er weer een herstart nodig.
Derde start stond ik op van de zenuwen, de organisatoren zeiden dat we (maar) 12 minuten moesten rijden. De start verliep niet zo goed, ik was het vertrouwen een beetje kwijt door al die herstarten. In de wedstrijd was ik rap moe en ik ben 3 keer gevallen, een keer redelijk hard, bij het inkomen van het onverhard verloor ik de controle en zo is de moto 180 graden gedraaid en ik vloog eraf. Daar hebben we ook een mooie foto van. Ik was ook een paar keer stil gevallen. Uiteindelijk was ik juist 20ste geworden dus ik mocht overgaan naar de finale.

De finale, de start was slecht, ik was stilgevallen in de eerst bocht en ik kreeg de moto niet direct gestart. Enkele ronden later ben ik dan terug stilgevallen en toen zag ik wat er mis was, de hendel van mijn warme choke was afgebroken en daardoor stond die de hele tijd open. Ik ben dan de pits binnengereden om de hendel er te laten afhalen. Ik was er veel tijd door verloren maar ik besloot om nog enkele ronden mee te rijden om te kijken of de moto toen goed was en die was goed. Wanneer ik door de eerste gepasseerd werd ben ik van het circuit gegaan, omdat ik anders in de andere hun baan reed.
Dus die wedstrijd heb ik niet uitgereden, dus ook geen punten behaald.

" />

Everyone in life is looking for a certain rush.

Racing

Is where we got ours.

Soumagne 2012-06-17

Zaterdag

We hadden in de namiddag 3 sessies training, door de overvloedige regen die gevallen was konden we sommige delen van het onverhard niet doen. Het parcours was heel lastig en zeer technisch we gebruikten maar 2 versnellingen. Op heel het circuit lag er modder en nergens had je grip. Bij iedere sessie was het circuit anders. 's Avonds na de training begonnen de organisatoren heel het circuit aan te passen, alles op te kuisen met een veger en alle putten uit het onverhard te halen. De mensen hebben heel de nacht doorgewerkt zodanig dat het iets of wat berijdbaar zou worden.

Zondag

Tijd om de chrono te rijden het circuit lag nog redelijk, er lagen wel al diepe sporen maar dat viel nog mee. Uiteindelijk heb ik een 9de tijd gereden uit mijn groep.

De kwart finale had ik een vrij goede start. Ik had het wel lastig tijdens het rijden door de diepe sporen die er lagen, de sporen waren toch een halve meter diep en dat kon ik echt niet, ik verloor daar veel tijd door. Uiteindelijk ben ik 11de geëindigd.

De halve finale zag ik niet zo goed zitten, het circuit lag me langs geen kanten. In de start was er iemand gevallen, door die val was er een herstart nodig.
Tweede start, iedereen had veel stress, de start is het lastigste deel van al. In die herstart had ik veel plaatsen verloren. Na 3 ronden was het rode vlag, er was iemand zwaar ten val gekomen. Daardoor was er weer een herstart nodig.
Derde start stond ik op van de zenuwen, de organisatoren zeiden dat we (maar) 12 minuten moesten rijden. De start verliep niet zo goed, ik was het vertrouwen een beetje kwijt door al die herstarten. In de wedstrijd was ik rap moe en ik ben 3 keer gevallen, een keer redelijk hard, bij het inkomen van het onverhard verloor ik de controle en zo is de moto 180 graden gedraaid en ik vloog eraf. Daar hebben we ook een mooie foto van. Ik was ook een paar keer stil gevallen. Uiteindelijk was ik juist 20ste geworden dus ik mocht overgaan naar de finale.

De finale, de start was slecht, ik was stilgevallen in de eerst bocht en ik kreeg de moto niet direct gestart. Enkele ronden later ben ik dan terug stilgevallen en toen zag ik wat er mis was, de hendel van mijn warme choke was afgebroken en daardoor stond die de hele tijd open. Ik ben dan de pits binnengereden om de hendel er te laten afhalen. Ik was er veel tijd door verloren maar ik besloot om nog enkele ronden mee te rijden om te kijken of de moto toen goed was en die was goed. Wanneer ik door de eerste gepasseerd werd ben ik van het circuit gegaan, omdat ik anders in de andere hun baan reed.
Dus die wedstrijd heb ik niet uitgereden, dus ook geen punten behaald.